Wożę widzów Maverickiem i C43 AMG! *MEET UP*

Opublikowany 15 lut 2020
Meet up z widzami!
GBS: gbs.pl/pl/c/Angels-Touch-Wysoka-zawartosc-kofeiny/26
20% zniżki ma hasło Budda!
Sprawdź to 😀
Niedługo rusza BANANA WEAR!
Trzymajcie się mordy i PIONA!

Komentarze

  • Xd ja mam na nazwisko jagieło

  • 9:55 xDDD

  • Bananowe zycie

  • Budda uważaj co jesz bo słyszałem że kiedyś chłop dostał zamknięta puszke picia od niby fana a to zawierało larwy..

  • Na 12.48 tam nie stoi merol friza

  • Petarda! 😝

  • co to za nuta 2;48

  • Na następny meetup muszę koniecznie wbić 😁

  • 0:18 jadany Mercedes CLS 45 AMG

    • Michał Nawieśniak co ? 😂

  • Szkoda że w mavericku są tylko 2 miejsca

  • CO MOWI MURZYN W AFRYCE BANANOWE ZYCIE :D

  • Chłopie rób zmote i zapraszamy na baltowskie bezdroża lub na magam bo jest niedługo tam zobaczysz to to jest prawdziwy offroad

  • 10:19 bluza z ali XDD

  • 5:25 typ prawie się zrzygał

  • ''Tatuś stawia całą imprezę'' rozjebane w chuj xD

  • Mój tata jest twoim fanem

  • Stary z dzieci robisz sobie niewolników niby frajda ale najpierw pokazać gdzie ich miejsce i jakie masz podejście do nich...

  • Znasz Bartka Kusia

  • Budda co się stało z Focusem 🙃

  • Budda jesteś kocur

  • 12:46 ta żółta felicia 😂❤️😂

  • Budda zadzwoń do Grzegorza

  • 2:55 to mój kolega z szkoły

  • A co się wydarzyło z a45?

  • 9:50 Budda trochę podobny do ciebie

  • Budda co z foką rs??? Sprzedana? Naprawiana? Długo jej nie było na kanale

  • Pamiętasz tego Grześka zrob odcinek i zadzwon do niego

  • Czy istnieje jeszcze coś podobnego do Mavericka za mniejsze pieniądze?

  • Nagrał byś jak od zmywaka dotarłaś do tego miejsca gdzie jesteś i skąd masz te super furki 😉 Ten kanał to super pomysł i świetna robota 👍

  • Gbs dobrze jest

  • Xd 9:50

  • Ja miałem burgery w szkolnym sklepiku ale po złotówce

  • Ten co był 1 z tymi piankami oszukiwał....

  • Za moich czasów się robiło to samo ale nie było kamer , widzów no i był maluch albo duży fiat :)

  • Ciekawe co by zjedli za 1k😂

  • 11:09 że mu się chciało taki kawał jechać Sam jestem z włocławka i odpuściłem sobie haha

  • Jazda bez kasku ... nie róbcie tego na przyszłość.

  • Te co kurwa golfami przyjechali

  • I na blachach cała elita wieś tunningu wioch do okoła Krakowa ;)

  • Kuźwa ale ekopatologię zrobiliście plując tym syfem na trawkę. Przegrani powinni to wszystko posprzątać :D

  • Ziomek skad masz na to wszystko sianko xd ja mam 23 lata zapierdalam 5 lat na kostce brukowej i chuja mam.. xd

  • GBS DOBRZE JEST

  • Ale gościu w 12:13 i 12:33 chamsko zrobiłeś. Na cholere to auto chlapiesz błotem, jeszcze jak tam jest droga kamienista.

  • plthrow.info/my/wideo/rmljppOn05ateGw.html

  • Nagraj jak wozisz widzów suprą

  • ale jestes pajac

  • Szczerze większego fsiura niż ty nie widziałem

  • Super

  • Miliona na bank nie będziesz miał .

  • Tam z przodu są kaloze 🤪

  • Gdzie mozną taka bluze gbsa kupić

  • Prawdziwy widz ogląda nawet na 240p

  • #bananoweżycie 🍌❤

  • Zajebista akcja mordo

  • Świetna robota Budda!

  • Nie wiem czy ktoś już o to pytał, ale co z tym panem bezdomnym któremu pomogłeś? Zabawa samochodami to jedno ale mnie ciekawi co u tego pana? Pozdrawiam i życzę miliona subskrypcji?;)

  • Skoda felicja na sprzedaż na Facebooku

  • Ładnie widzowi auto ojebakes że odpryski ma :D

  • GBS dobrze jest!

  • Kizo

  • Włocławek moje misato😜🤫

  • coś pięknego te filmy ❤️❤️

  • Dzwonił Grzesiek z Niemiec?

  • Świetny odcinek :) zapraszam do Trójmiasta :D

  • 13:19 jednak policja go nie zatrzymała ale to nic 😂

  • 😁

  • Hahahah Tatuś Stawia Całą imprezę ? Oczywiście że tak hahha

  • Widzę że kanał się zmienił i robi swoje show wsrod guwniarzy .

  • Kiedy jakiś konkurs?

  • Mordo ciary przy zakonczeniu nie wiem co tak na mnie zadzialalo ale widac jaki progress robisz od samego poczatku i jaką zbierasz zajebista ekipe na kanale pozdro bananowe życie👋👋

  • Siemka Budda pozdrawiam

  • Tatuś stawia całą imprezę ?

  • Zostawiłeś już suba na Budda kanale? Jak nie to na co czekasz

  • Mój brat ma takiego golfa tcr czerwonego, ma chip tuning na 340km

  • Też mam bananowe życie muszę spierdalac za granicę

  • Gbs dobrze jest💪💪

  • No filmik kozacki, ale bluza też kozacka .

  • XD TE PIANKI 😂😂😂😂😆

  • U mnie c63 jest z tego co pamietam haha dawno nie widziałem wujaszka w nim i jest sztos jak i od środka tak jak i na zewnatrz

  • Ta kurwa 40 pianek śmieszne

  • Zaraz 200 K

  • GBS MASNO JEST!!!

  • Widzę pierwszy raz ...szacun wielki

  • Kto byl z KGR?;)

  • Pozdro z aqua parku haha!

  • Budda to K00ZAK ♡♡♡

  • Super akcja💪maverlick kozak

  • Kłaniam się czule aż po same kule 😇🤠

  • Ale ty głupi jesteś. Jarasz się jak murzyn bateryjką

  • Pamiętam jak ten kanał miał 5k subów To rośnie szybciej niż banany w Afryce

  • 8:43 pozdro z Limanowej

  • ja mieszkam na pomorzu i nie mam jak dojechać :(

  • 5:21 kubańczyk popłynął znowu i teraz kasę zbiera od yt-berow

  • Jaka nuta w filmie? bardzo proszę o odpowiedź

  • Fajne pomysly zdecydowanie niezle sie to oglada

  • to się nazywa dobry kontakt z fanami, szacun

  • Budda kup sobie do maviego pasy 4 punktowe będzie sztywniej was trzymać i będzie bezpieczniej

  • Dobre Dobre posłuchaj tego Link plthrow.info/my/wideo/l2ipkqfI3b-raI0.html dzięki

  • Teraz to trzeba widzom w dupe włazić , wozić ich Maverickiem model nazywany " wózkiem golfowym" i mercem szok żeby taki TYP zbierał lajki za takie gówno . Zrób coś kreatywnego a nie pierdolenie :D

  • Byles w Hrubieszowie bo widzialem takiegosamego mercedesa w tym kolorze