Na torze E63s AMG 2020! *DRIFT MODE*

Opublikowany 28 paź 2020
Mubi: mubi.pl/buddatv
Oczywiście wszystko zależy od zniżek ale MUBI pozwoli wam wyszukać najtańsze ubezpieczenie! 🙂
Mercedes E63s AMG to naprawdę gruby samochód!
Nie ma co gadać- dużo tez kosztuje.
No ale nie na tym się skupiajmy!
Genialny tryb DRIFT MODE który przenosi cały napęd na tył!
Mechanizm różnicowy który naprawdę wymiata!
Zreszta sami zobaczcie!
Na ten odcinek komplet PILOT SPORT 4s do śmieci!
Trzymajcie się!
Pamietajcie ze tapety na insta!
PIONA!

Komentarze

  • Siedziałem dzisiaj w tym samym mercedesie!!! Te same blachy!!!

  • alez kapeć dzwięk xD odkurzacz hahahahaha co za lipa

  • Skoda z salonu to 100 tyś zł

  • Only Mercedes AMG 6.3 AMG 6.3 AMG a nie jakaś mazda...

  • 10\10

  • 26782 - numer zamówienia data: 31.08.2020 Nadal nie otrzymałem swojej płyty deluxe + nadal nie otrzymałem zwrotu środków nawet za płytę :)

  • Przez ten tłumik tylko słychać strzały zero dźwięku

  • Wydech do zmiany i zdjęcie blokad

  • M5 najlepszy

  • mietki to juz przeszłość,ta marka ma tylko jeszcze wyglad.

  • Ręce się trzyma na 10 i 2 jeżeli chodzi o kierownice a nie na 9 i 3

  • czy sasha to twój brat?

  • beznadziejny wydwch

  • Witam czy ubezpieczenie trzeba opłacić całe żeby skorzystać z promocji czy można rozdzielić na 2 raty?

  • 🥰

  • 👍👍👍👍👍👍👍

  • Nie dostałem zwrotu z mubi..

  • Piękny samochód!!!

  • Gdzie kupiłeś kurtkę i spodnie byqu?

  • na żadnym materiale nie ma pokazane jak to on upala tylko jest widok auta XD

  • imo on w ogóle nie umie upalac

  • Czy tylko dla mnie ten środek w AMG jest kiczowaty? Mercedes kojarzy mi się z klasą a tu jak zabawka dla nastolatka napchane kupe świecidelek

  • Prawda jest tak ze bedzie plakal przy wymianie chebli

  • Czy to AMG też wibruje? xD Nie no, fura kozacka. Tylko koniecznie musi pojechać do MG Motorsport po porządny CAT-BACK :D

  • kozak montaż jak zwykle :o bananowee życie

  • Chuja żeś spalił tej gumy. Grubość kondoma. Przy hamowaniu skrzypią te klocki jak w mojej 22 letniej skodzie na najtańszych chińczykach

  • Merc to jednak Merc, tylko gdybyś nie zakłócał widoku tym trumnowozem xD a brzmienie znacznie lepsze niż rs6

  • zdradzi ktoś jak nazywa się ta nutka z intra?

  • zrób filmik z audi rs2 avant ;3

  • Kiedy subaru?? Czekam i czekam a tu nic o subaru 😭

  • KIEDY NOWY MATERIAŁ Z RS6 ELO

  • Dlaczego Klaudia ma twoje rs3

  • Budda bawi się w Zachar OFF ale originał jest oryginał

  • Wie ktoś może jak się nazywa ta nuta z Buddy intra?

  • Mam pytanko :P Jest to brabus?z kumplem się kłóce,że nie

  • Jest moc 🤟🏽🔥

  • @Budda. TV można prosić o tapety audi? na insta już nie ma a chciałbym sobie ustawić

    • Lub czy ma ktoś zapisane zdjecia RS6?

  • Zadzwoń do Grześka pls Dajcie Like żeby widział

  • Nie da się już oglądać tego jutuba przez te zjebane reklamy...

  • cabanos?

  • Chciałem pooglądać reklamę mubi a tu jakiś mercedes

  • Jak zawsze zajebisty film!! Jeszcze dodam ze operator dron to jest naprawdę Kot!!

  • W sobotę pod castoramom w Nowym Targu jest zlot jag by coś

  • Wiecej razy upalalem swojego passata na recznym niz on tym e63 XD Lipa troche

  • Gdzie odc z subaru :v

  • Budda co z subaru

  • lepiej wrzuc filmik jak palisz kondona bo ten film nic niema wspolnego z paleniem opon

  • interestingengineering.com/russian-influencer-sets-his-150k-mercedes-ablaze-goes-viral?Facebook&Article&Oct28&fbclid=IwAR3oW7SQSrSol-PA-Q9Se0Jo7eZjIYE6HVlb70e4vv-aOTLJHy5czt2BfJU Popłakałbyś się ? :D influencer pali swojego GT 63 S-1

  • E63 lepsze od tej Twojej rs 100x

  • Chcesz zobaczyć 3 fajne fury stare corvetta 1 w Polsce pickup i skoda też stara

  • Wjebac akrapovica wydech i mega sztos

  • łapa w dół bo nie było upalania które tak zapowiadałeś

  • C63S lepszy według mnie

  • Ruski gangus dojebałeś z tym dobrze👌

  • Czemu ten merol tak cicho gada

  • Zrób wyścig RS 6 vs Nissan GTR on ma 4 buty i RS 6 tez ma 4 buty podobna ilość koni to mógł by być fajny wyscig

  • Gwiazda jest podgrzewana bo tam jest radar od kontroli odległości... 😂😈 Czy RS6, które jest szybkie jak diabli jest aż tak dużo szybsze od E63s? Nie sądzę żeby ułamki sekund robiły tak duże różnice 🤔

  • Co z Subaru?

  • moze tak bmw m8 grand coupe ? w nastepnym odcinku

  • 4:55 zrozumiałem żeby każdy szrot wiedział XDD

  • Budda co z maverickiem

  • Do dupy ten film mi się nie podoba

  • I znowu z tym mubi miało tego nie być 😜

  • Kiedy SUBARU? ;)

  • Budda a ty nie masz przypadkiem taty.? przepraszam jak to ma cie urazic

  • Fajnie mruczy 🏎

  • Bida, Budda spalił tylko kapcie, Rosyjski youtuber spalił amg ;)

  • ale japa między kołem a nadkolem tfuuu

  • Mnie jest przykro że rzekomo od 2021 roku każde AMG ma być elektryczne... Mam nadzieję że ino poltka 😁

  • Ale opon poszło 🙄

  • Rs3 wymień na Skyline super albo evo

  • Graj we forze

  • Gdzie upalanie? 🤔

  • Ma ktoś tytuł nutki z intra

  • Logo mercedesa podgrzewane jest ze względu na umieszczony za nim radar od aktywnego tempomatu i asystenta hamowania. Z tego względu jest tez wykonany ze specjalnego tworzywa 🤙

  • Budda nagraj auto terenowe nissana patrola

  • OC cie chroni od kosztów które spowodujesz przez wypadek więc co z tego że kosztuje 500zł skoro tu się nie liczy twoja cena auta tylko cena auta które rozwalisz, AC by wyszło z 30 tysięcy jak nie więcej

  • 411 tyś subów jak to szybko idzie

  • motopodprad.pl/rosyjski-youtuber-spalil-swojego-mercedesa/ macie tutaj o Mercedesie

  • Zrób odcinek o audi rs 3 500 koni

  • deska rozdzielcza tez fatalna nie ma sportowego klimatu. zegary zatopione w tunelach musza byc w takim aucie jesli mowa tu o amg... ogolem wole C coupe

  • 8:37 Genialne ujęcia... bananowe bym nawet powiedział :P

  • Piąteczka 🖐

  • Jeżeli mam być szczery to po filmie duzy w maluchu nabrałem niesamowity szacunek do buddy.

  • Jedno co mi nie pasuje to ten hu**wy dźwięk

  • Co to za nutka na samym początku

  • Budda co z Subaru???

  • Brak ceramiki w tym aucie to duży minus. Dziwne że wlasciciel nie zdecydował się przy takiej konfiguracji na tą opcję z ceramika :)

  • M5 lepsze

  • Potężne intro bym powiedział

  • To raczej jest film o motoryzacji pokazanie samochodu omówienie systemów a nie palenie kapora cały film

  • Te e63 wygląda jak Maserati ghibli

  • Bananowe Życie

  • Mercedes amg e63s jest najlepszy bo to mercedes bardzo potężne amg kosztuje 500 tys.zł

  • Zawiodłem się na mercedesie 💔

  • Kłamiesz ! Ja dałem za fabie 46!!!!!!

  • W znaczku znajdują się jakoeś czujniki bezpieczeństwa, dlatego jest on podgrzewany.

  • Miało być grubo upalane a zajebal 2 drifty przez cały odcinek a reszta to pierdoloenie o Szopenie

  • Podgrzewane logo, bo tam jest ACC. Ale za glupi jestes aby to wiedziec.

  • aha, na początku filmu powiedziałeś że zapraszasz na film na którym spalisz dużo kompletów opon a okazało się że żadnego upalania nie było. CLICKBAIT