KUPILIŚMY NOWE BMW M4 Competition! Gościnnie AVENTADOREM SVJ po Warszawie!

Opublikowany 1 maj 2021
LETYSHOPS: letyshops.onelink.me/HKO3/budda
A tu do wtyczki na przeglądarkę;
bit.ly/3dKWtm8
Fajna sprawdzona opcja Cashback!
Illegal Night strona: illegal-night.com
Szybki dron DJI: bit.ly/30VB0A4
Materiał w sumie poświęcony nowemu BMW M4 Competition!
W pierwszej części filmu gościnnie w Warszawie.
Takie małe rozpoczęcie sezonu...
Małe jak małe w sumie- Ferrari, Lamborghini, McLareny, Subaru, lancery EVO!
No było tego naprawdę naprawdę dużo!
Fajnie wyglądało jak na Polskich ulicach korki robiły się z samych sportowych aut!
Następnie skupimy się na mojej opinii co do nowego M4!
To jak nowe M się prowadzi...
Jak przyspiesza...
Jak nowe M4 lata bokiem?
Jak wyglada w środku?
Tryb DRIFT w M4? - nie ma problemu!
Tez wam go przedstawię!
Sami zobaczycie w tym materiale! 🙂
Mój Instagram: Budda.7
Daily takie trochę tam robię już z 2 lata 😜
PIONA!

Komentarze

  • To kolejna karta wśród Teamowych samochodów 🔥 Jeszcze dużo niespodzianek do odkrycia w 2021! Niedługo drugi etap Projktu illegal! 😈

    • Budda nadchodzi lato co z Raptorem

    • Ej no bez kitu. W Twojej oklejce wygląda nawet znośnie 😏😋🤣. Ale ja i tak jestem na etapie zakochania w E36 i akceptacji E46 🤦‍♂️🤣😋😋

    • Teraz fura u Kikstera stoi ? ;)

    • Raczej te wszystkie Polskie fury kupują jako nowe a później co się z nimi dzieje to już jebac, choć fajnie by było jakby później poszły na licytacje a te hajsy np. Domy dziecka czy coś podobnego...

    • @Yt Yt błędy ortograficzne robisz mordo, nawet jeśli to chuj w to kanał motoryzacyjny głównie no i spełnia to wymagania widzów samochody też rozdają przewijało się kilka samochodów jak RS6 rs3 Mercedes też był AMG też nie wiem dlaczego to wywlekasz do komentarzy, a raczej wiem ale już mi się pisać nie chce tego xd Spontanicznie pisałem co mi na myśl przyszlo Jeszcze dopisze one raczej w leasingu są ale żeby wziąć w leasing auto też trzeba dochody mieć

  • kto wam to okleja? pzdr

  • M4 Competition, tu M4 a w tle Psi Patrol ;)

  • Ma bluze z mrcedes a jeździ bmw xd

  • 10:22 nie ma to jak mycie samochodu

  • Aj czekam na więcej ❤️🔥

  • Jak ja cie lubię i szanuje 👌 ale najśmieszniejsze jest to że to kanał stricte motoryzacyjny a pokazała mi go moja dziewczyna😎 i za to jej bardzo dziękuję 😍 pozdrowienia z NL

  • kiedy info o s13?

  • Super odcinek jak zwykle mnie Pan zaskoczył Panie Budda ale mam pytanie kiedy nissan s13?

  • ściągaj blachy przód

  • Kto wygrał 10 koła za zakład z Nissanem?

  • Co z E36 dla widzów ?

  • z kiedy ten odcinek bo byłrm na zlocie

  • słuchać sie ciebie nie da. powrot do szkoly gimnazjalnej bedzie niezbedny

  • mi siada ten grill xD

  • 20:17 Silver szkoda ze nie Gold dla wtajemniczonych Apollo :)

  • Walić Lambo.. Ta Supra

  • Widziałem tego Avantadora w Pruszkowie

  • Budda ile ty masz w końcu tych au!?!

  • nie

  • Japierdole co w tej Warszawie się wyprawia chyba się będę musiał tam wybrać kiedyś :D

  • Kiedy odcinek z golfem 8r budda. 🙄

  • No budd powiem że całkiem to bmw :0

  • Serial ,,chylka” tam gdzie robiłeś zdjęcia był nagrywany

  • Te BMW m4 to buddy

  • fajny możesz mi go wypożyczyć na dzień

  • 12:50 mega mocarne

  • folia zadarta na zderzaku z lewej strony byniu

  • mega że na polskim yt pojawił sie ktoś taki jak Budda brakowało takiego czegoś jak robisz

  • Poczułem się jak bym grał w nfs 12:32 :D

  • @buddatv będziesz w tym roku na positive ways?

  • Dziś autko było widziane w Toruniu pozdrawiam

  • Kiedy będzie film z s 13

  • 8:10 ford mustang GT ale bym chciał miec taki samochód budda moze zrobisz odcinek o fordzie mustangu 5.0 GT co ?

  • Tragedia jak to niebrzmi ;D

  • co to positive vays! :D

  • zrób odcinek z kolekcjoner z tvn turbo

  • Mega propsy za nagrywki

  • Ale ten kluczyk z m4 jest zarąbisty i te fotele

  • Ale wojownik na alufelgach🤨 ciekawe co zrobi jak bez szczypawki nie wypuszcza nas z domu 😱?

  • A co z nissanem

  • Illigal a nie illegal.

  • Wolisz jechać na manualu czy automacie?

  • Spotkanie z widzami? Przecież ten kanał oglądają 8 latki i będziesz ich przewoził na kolanach swoją audi w leasingu? No nie gadaj hahahaaa

  • Bóbr w rodzinie 😁😅😂

  • #Budda.TV Co oznacza #00:01 na przednim lewym błotniku?

  • Uwielbiam twoje filmy

  • Budda co z tym bezdomnym co dałeś 2 koła i bilet do Niemczech? Jak coś wiesz to napisz mi.

  • Budda dlaczego zostawiasz u nas raptora czekam aż znowu wbijasz na weekend

  • Racja z ta multiplą, na koncu filmiku m4 w zółtej wersij bez blach ahhahaha

  • ALE BESTIA

  • Kozackie sceny robi ziomek 😊

  • To jest filmik który z ogromną przyjemnością sie ogląda😊 wszystkie sa super😁 czekam na kolejny😁

  • Budda, jak coś po prawej stronie jest lepsza piana, taki mały protip ode mnie XD

  • kolejne zakupy mango,raklamy,reklamy itd. wal sie

  • Jaka folie masz na lampach? A odnosnie duzego grilla pierwszy taki byl juz w modelu 303 wiec moze jakis powrot nawiazujacy do zabytkow :)

  • kurwa brzeska ulica dilowania

  • Ale że Budda tym wozem na zlocie pod narodowy jakieś 2 lub 3 tygodnie temu był ludzie wpiszcie na Facebooku lepsza perspektywa i poszukajcie sobie zdj te same blachy na zdj na facebooku pozdrawiam Budda sam byłem tam maluchem

  • Lezy w dloniach kurwa 🙄🙄🙄🙄💪💪💪✌✌👍🕴🥀🥋🕴🕴🕴🕴pozdro

  • Co Twoja fura robi pod Toruniem?

  • Ten duszek na dachu to Gengar z pokemonów, zajebista fura

  • Od 12 minuty nagranie kozak lepiej niz do need for Speeda kozacko 💓👍

  • Motoryzacyjne Hollywood 😍

  • moj focus tez wyglada groznie

  • 8:39 😳😳😳

  • Budda może jakiś gierka w coda jak za dawnych lat haha

  • 8:04 ahh ta piękna toyota supra w podobnym kolorze do tej z fast and furious

  • skąd ty masz tyle hajsu?

  • Zajebista BMW Zajebista OKLEINA

  • tam była supra aaaaaaaaaaaaaa

  • A co mnie to obchodzi

  • Widziałem jak w Poniedziałek 3.05.2021 lecieliście tą betką w stronę morza po A1

  • to teraz kup mercedesa benz c63 amg coupe black edition silnik 6.2 l 517 km za 455k

  • Dobrze że gość nie wystrzelił a było naprawdę blisko :D Źle to zabrzmiało :D

  • wy to jesteście wariaty

  • Pięknie się prezentuje na żywo, akurat jechałem za Tobą jaguarem w niedzielę i aż musiałem podgonić, żeby obczaić z bliska 😁 Pozdro

  • Najbardziej podobają mi się fotele, meegaaa... :O

  • Zajebista fura zajebista bluza zajebisty film i zajebiste prz bitki.

  • 3:34 polonezem na zlot XDDD

  • Kurteczka f1 mercedes amg kozak

  • M jak miłość *pozdro dla kumatych

  • Wszystko pięknie ale jak można było zamontować przednią tablice przy odbiorze auta ? W salonie już powinni dostać zakaz montażu od właściciela . Przednia szyba przyciemniona a jeździsz z tablica rejestracyjna

  • Co wy tam w Toruniu majstrujecie z Kiksterem dzisiaj??niestety fura bardzo rzuca się w oczy i jadąc dziś przez Lubicz raziła po oczach:)

  • sztos furka

  • 8:03 SUPRA

  • 20:03 😆

  • Letyshop + ale rabat = giga stonks

  • Fajnie byłoby zobaczyć hellcata w illegal night :D

  • Taka ciekawostka. Tam na Pradze, gdzie robiłeś zdjęcia m4, była tam nagrywania scena do serialu ,,chyłka"

  • do się przyzwyczajić się do grili

  • hej

  • Co z nissanem s13 ??????

  • Znana dla mojej osoby M4 na rejestracji TOP :)

  • #carporn

  • 30:06 padłem ze śmiechu xDD

  • powinieneś być 7 na karcie na czasie

  • W następnym odcinku może sprawdźcie co szybsze m4 czy dron

  • Budda a moze kolejna fura do drifta bd #25 RTR Mustang

  • @Budda! Tak sobie patrzę na tą kozacką Mrakiete i jak znajdziesz chwilę to spróbuj kiedyś w jakimś Photoshopie spróbować zrobić przednie błotniki w stylizacji tylnej w odcieniach czarnego koloru. Chodzi mi o to, że ten złoty kolor nie tyle jest zły, co według Mnie osobiście powoduje to iż wizualnie przód (boki) robią efekt napompowanego przodu niczym francuski Bulldog z pyskiem Bobra gdzie przód jest nie proporcjonalnie napompowany, a w efekcie tył wydaje się taki jakiś mały.... To takie moje skromne małe odczucie, bez obrazy :) Jak nie przepadam za BMW tak tutaj furka na prawdę kozak i robię niesamowite wrażenie! Pogratulować! 💪😎🤘

  • W WARSZAWIE NIE NA WARSZAWIE KURWA SZWA