Ferrari FF (660koni) VS Nissan GTR! * wyścig *

Opublikowany 22 lut 2020
ZOSTAW SUBA!
Kawy GBS: gbs.pl/pl/c/Angels-Touch-Wysoka-zawartosc-kofeiny/26
Kod „BUDDA” 20% zniżki
*oznaczajcie mnie na insta story jak kupujecie 😉
Moje insta: @budda.7
Nissan GTR
(570 koni)
FERRARI FF
(660 koni)
BMW M2
Mercedes C43 AMG
TOYOTA SUPRA
Audi RS3
Mercedes C63 AMG
To wszystko zebrane dla was w jednym materiale.
Wyścig?
Spoko ale czemu nie KILKA wyścigów?
To również w tym odcinku!
Oglądajcie!
GBS DOBRZE JEST!
BANANOWE ŻYCIE MORDY I PIONA!

Komentarze

  • ZOSTAW SUBA NA SZCZĘŚCIE! Na 200k SPECJAL!

    • @szanuJDisa najszybciej jedzie supra xd

    • hej

    • Zróbcie uber i jeździjcie wszystkimi samochodsmi

    • 11:04 C63 amg ma 6.3 to prawda ale nie wolno ssący tylko bi turbo XDD

    • Dzięki Tobie wyszedłem z nerwicy i depresji.

  • Gtr najlepszy

  • 6:00 co to za muza ?

  • Budda od kiedy c63 ma 6.3 litra ?????

  • na kazierzu najwiecej cyganow xD

  • Polska w ruinie

  • wygra tojota supra

  • Masz podobny głos do Kickstera

  • Dawaj supra vs Maclaren

  • Ale ku#wa boxdel je#ie falstarty

  • Rok 1850 silniki 8.0 1997 3.0 20055.0 6.2 2020 1.1 Eco boost Eco rs ful elektriko

  • Nie no ferrari ff nie ma szans z nissanem GTR

  • Zawód "synalek"

  • Uu Skawina

  • lubię bananowe życie

  • odc kocur totalny wiecej takich filmow

  • mój stary ma toyote supre z 2003 i ma 700 koni jak się ścigał z lamborghini aventador to wygrał na ez zawsze mi sięmażyło mieć taką toyote lub nissana gtr

    • @konradowskyy powiedz mu to w twarz

    • @konradowskyy Paweł Jarek konto facebook mojego ojca proszę mu to samo napisać mały gównie

    • Ta suprę hyba passata albo zardzewiałe tico

  • Nissan GT-R

  • XD

  • 😠

  • Supra i M2 to nie sa te same silniki. W suprze jest silnik B58B30 340 koni czyli taki sam jak w BMW m240i i BMW Z4, a w M2 N55B30 z 1 turbo twin scroll 370koni, w nowszym M2 od 09/2018 S55B30 twin turbo 410 lub 450km od 3/2020r. W najslabszym BMW M2 i w suprze powinniscie zrobic czas 4.3s do 100km/h

  • Gtr wygra

  • jak ja bym. mail. jechać tym. gtr w takim. konwoju to. by był. mój najlepszy dzień. na. świecie.

  • [*] kto wie o co chodzi daje like

  • Pojedź kiedyś tyloma autami na zlot jakiś z widownią pozdrawiam

  • super stary

  • Supra R.I.P

  • C63 nie ma lsd, widać gołym okiem

  • Moje przypuszczenia są takie jak zatankujesz auto GBSEM nima bata że przegra

  • Czm ferrari na dubajskich rejestracjach?

  • 5:59 ale zajefajnie wygladalo

  • Wiedziałem że Gtr

  • Tyle wspaniałych wspomnień z supra

  • no bo supra lepsza lzejsza i zajebiście niska i w h... opływowa jednym słowem kozacka

  • Ferarka wygląda od tylu jak chujowy passat

  • najbrzydsze ferrari jakiekolwiek jest

  • 17:00 Ferrari najlepiej! 💥💥💥💥💥💥💥🚘

  • Gbs polecam smak ciastko czekoladowe z kremem

  • I masz fajne auta

  • Co ten tir tam robi przeszkadza

  • GTR GTR GTR AAAAAAAAAAAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁUUUUUUUUUUUUUUUUU

  • Ten odc już był gdy była korona? O kurde

  • Białe Ferrari nie siedzi, zdecydowanie czerwień pasuje do tej marki.

  • zapraszam na mój kanał pomóżcie mi dobić sto subskrypcji kanał o tematyce gier

  • Zajebiste fury

  • Niech ten skrzat co kupywałes jak woziliscie choinki na suprze muwi star a nie ty sie bedziesz menczył "bananowe zycie"

  • Ferrari z RS3 przegralo ? Moze czas posprawdzac Ferrari ? 3,7 s vs 4,3s do 100

  • C63 z dźwiękiem wygrywa

  • Jest to co uwielbiam czyli sportowe auta

  • Przecież Audi a4 wyprzedzi lambo i Ferrari ale a4 modyfikacja xd

  • xD bo ja mam 21 lutego urodziny :D

  • 12:23 falstart jak nic

  • Nice :)

  • Naucz się puszczać te wyścigi, ręce do góry i na dół a nie na 3razy góra środek i dół. Tak lepiej się startuje 🏁 przynajmniej mi 😉 sheemanghoo wariaty 🤘

  • Kozacki odcinek, więcej takich sam jeżdżę WRX STI ale GT-R to moje marzenie. Pozdro💪👊👍

  • Żal.pl !! Żenada Szkoda słow !! Bananowcy 🤢 🤮 💩 🤬 🤬 🤮🤮🤮 💩💩💩 Tyle o was bo zeby nie rodzice i ich $$ ££ €€ to 👎👎👎

  • Bubba😁, znasz Łukasza Lamika? Zdzwońcie się, on ci zrobi "kunia" w jakim aucie chcesz chłopaku👍 On Golfem "kochał" GTR-a 100 lat temu.😁

  • Ale to o niczym jest.

  • Biedne jakieś te ferrari, co to za felgi xD

  • Co jak co ale tablice rejestracyjne powinny być zamazane. Nawet jak chłopaki po Polsce jeżdżą to na bank policja te filmiki też ogląda. Ale z lekka za późno jak dla mnie . Pozdro z uk

  • Co to jest ta procedura?

  • Tym GTR-erem jeździł krzychu z tej samej wyporzyczalni. Budda krzychu ci tą wyporzycialnie?

  • Bmw przyjechal bombel

  • Supra (*)

  • Ferrari i nissan gtr są super 👍💲

  • fajne filmy.Jaki sprzęt do nagrywania? Często nie łapie ostrości

  • Czy Ferrari czasem sie nie zalewa, zbyt czarne spaliny i z przyspieszeniem 3,7s powinno poradzic. sobie, lub jechac rowno z RS3. Moze trzeba go sprawdzic na hamowni i na sondzie szerokopasmowej?

  • Normalnie Jak by się oglądało ekipę z szybkich i wściekłych 🥊 sztos

  • Jakis kontakt do kolegi od ferrari ff widzialem je na necie i na weselu

  • meeega rozyyeeb!!!!!!!

  • tu by fajna była muza od nightlovell

  • Wy Się ścigacie na jakieś 150 metrów jak by było 250m to by to inaczej wyglądało

  • Fajny odcinek zabrakło mi Ferrari vs Supra oraz GTR vs Supra. Wiedziałem że Toyota jest szybka i to kolejny raz udowadnia że ilość koni to nie wszystko. Ciekaw jestem jak w tym towarzystwie odnalazła by się Kia Stinger GT ?

  • Banda wybujancow i frajerow ten zostawil portfel na masce, tamten reklamuje jakies niezdrowe gowno trujac ludzi, ale oby pieniadze sie zgadzaly i wynajete fury dla leszczy...

    • Ty w sumie sam bym kiedyś takiego gtr wypożyczyły

  • Te białe ferrari to te kupone z dubaju??

  • YY NIE

  • Ładny Burnout.👍

  • Ferrari 488 pista wygrywa z nissanem GTR nismo (czyli lepszym jak ten tutaj bo posiadającym 591 KM, ten w firmie ma 480 KM jak podkręcony jest filmik na YT.)

  • Budda jest królem lansu

  • Kocham bmw

  • no trochę wykroczeń porobione.... zgoda na wjazd do strefy był? droga publiczna została wyłączona z ruchu na czas ścigania?? jeśli nie to słaby sponsor możee do mandatów się dołoży ...

  • kozak auta

  • Gumball 3000 w wersji Budda tv 😁

  • Ferrari kontra G-tr.. W ciemno obstawiam,ze ten drugi. Moze 488 Pista dala by z nim rade,moze 812,ale nie Ff .

  • Fajna eskapada 👌 Co jedna fura to lepsza 💪 Dla maniakow motoryzacyjnych uczta jakich malo. Bardzo czesto Szwajcarzy tez robia sobie tego typu akcje i przyjezdzaja do Austrii posmigac po fajnych serpentynach. Dzieki nim nigdy wczesniej na zywo nie widzialem tylu odjechanych maszyn na raz. Lambo,Ferrari,Mc Lareny,Amg,M-ki i czego tam jeszcze nie bylo. Ale i Polak potrafi 💪💪💪💪

  • Po czasie ale mocne - O K..... TZN Ok i o Ku.r..wencja. Ostatnie spalenie to mistrz śmiem napisać dzisiaj na kibelku hej pora kończyć . Ale tam dawały te maszynki jak w filmie jakimś.

  • Świetny Film! Na prawdę wyszedł fenomenalnie! 👈🏼

  • RIP Supra [*]

  • W kurwe mocny materiał pozdro byku

  • 5:28 profesjonalny paluch w kadrze

    • A jak babka się przestraszyła

  • Zajefajny pomysł na te wyścigi, jeszcze on board jak wskazówki latają by sie prosiło. Polskie/małopolskie "carwow"

  • 🔥🔥🔥🔥🔥 🏁🏁🏁interesting race🏎️🏎️🏎️ 0:48 💙❣ 👇👇👇👇👇💞

  • 7:30 Bilbo Baggins reklamuje GBS!

  • 🔥🔥🔥🔥 🏁🏁🏁you have to look all the way🏎️🏎️🏎️ 1:00 💜🧡❤ 👇 👇 👇 👇 👇💙

  • o co chodzi z tą "procedurą"? 15:20 jeden z, drugi bez.. :P

  • Dawajcie z rolki a nie jak gulfy z pod świateł :) wtedy C63 i Ferrarka by pokazała kto tu rządzi

  • Ja sie nie dziwie że wygrał gtr

  • Czemu Ferrari nie ma polskiej rejerstracji

  • Gtr rs3 i supra wygrają we wszystkich pojedynkach tak sądzę

  • Zajebiście !!