DUBAJ najbogatsza dzielnica! SUPRA | R34

Opublikowany 14 mar 2020
Link do ubrań BANANA WEAR!
banana-wear.com/
Mili Państwo!
Im więcej lajków tym więcej prawdopodobieństwa, że kolejny film będzie w środę, a nie przyszłą sobotę!
Trochę się tu działo!
Nissan Skyline, stara supra, GTRy?
Wszystko w Dubaju! Czego tylko chcesz!
Wbijaj na insta: Budda.7
TAM WSZYSTKO WCZEŚNIEJ!

Komentarze

  • Pamietajcie, że 100k kciuków w górę i pokazuje tatę 😂 jak to zrobicie to padnę ze śmiechu

    • #aferagolska

    • Jak ty taki bogaty to może jakiś drift project

    • Zerknijcie na to w wolnej chwili plthrow.info/my/wideo/m2tjYYm1pdareHk.html

    • @fabik nowik ford stoi na otomoto XD obczaj sobie

    • Zgapiłeś od Sashy wstyd

  • Aaaaaaaaaaa!!!!plthrow.info/my/wideo/mnt1gaWpzM9vlKM.html

  • CO TO ZA NUTA? 6:17

  • Co to za nuta? 7:19

  • Nieździwiłbym się jakby ta łódź była w s-klass w222 amg

  • W dubaju Janusze kupują g klase a w polsce passaty kombi jest roznica w cenie w bezie sufit z rojsa prze hooyee

  • Mają rozmach skurwysyny

  • Taką supre to bym przyjął

  • Interesuje sie tuningiem tak jak ty😛

  • Też byłem widziałem , jest wypas pod względem aut a i reszta nie najgorsza ;) pozdro zajebisty materiał .

  • Budda a co z ferrari

  • G klasa i g klasa. Zalisz sie czy chwalisz?

  • ___________________________________ ⭕⭕. . ⭕⭕

  • Byłem polecam

  • 0 bunda będzie odcinek gdzie będziesz robił drifty Ferrari przyjedzie to nie mam Bydgoszcz na ulicy Gdańskiej bo pojechaliśmy w prawo potem jak będziesz jechał z tego obok tego od takiej świadkami od lody tam są tam spała i skręć w lewo pies raz i tam masz bramy

  • tam to by e39 zrobiła widowisko

  • 13:26 ej ej ja widziałem ostatnio w Polsce tylko 5 passatów. Chyba giną passaty

  • 3:40 drona zabrali? A co tak nosek pocierasz? XD

  • 10/10 :)

  • Supra i R34 w tytule = Napalone 12 latki

  • Jak by to krótko powiedzieć "mają rozmach skórwysyny"

  • #zostań w domu

  • Potrzebuje klików Bardzo Ciebie proszę sejfik.com/pages/ptp.php?refid=inunia

  • dobra morda jesteś :-) miło się ciebie ogląda

  • Cebula, dobrze, ze was nie stac na dalsze przyjazdy.

  • pog

  • Jakiego Polaczka jest ten hotel ?

  • Ale rozpierdol

  • Ile kosztowało wynajęcie tej g klasy?

  • 1:47 myślałem że tata

  • walone po nosie chyba bylo

  • siema pasat

  • 🤙

  • co to za nuta 16:34 ?

  • plthrow.info/my/wideo/voJ6nIasm8yHZac.html

  • cała ulica pełna gtruf

  • 7:47 prawy górny róg $3200789

  • Kozak

  • Budda poka kose

  • Ale wieśniaki!

  • Kozak film ❤️

  • ja maże o samochodzie za 20 tys a tu młodzi mają gtr skyline z350 z370 itp woow

  • rampam pam tak mówił budda z kanalu tv

  • 16:50 doświadczy się w Polsce i to jeszcze lepsze to co tutaj było to pikuś w porównaniu z zlotem sportowych samochodów na jakiejś wiosce nagrywali helikopterami pokaz kaskaderski motocykli crush royal samochodów do ostatniego i wiele sportowych autek nawet był jeden za ponad 1mln zł

  • Dubaj Style

  • 1

  • A jak się konkretnie nazywa właściciel tego hotelu o którym mówił Budda?

  • nie wiem skad on to wział ;p gdzies cos uslyszał cos sobie dopowiedzial i takie ploty ;p Hotel to Emerald Palace i nalezy do sieci zrzeszającej mega luksusowe hotele nazywajacej sie Kempinski, i faktycznie założyciel tej firmy to Zyd urodzony w Polsce, ale w zasadzie od samego poczatku to niemiecka firma ;p

  • Co to za nuta 15:31 ?

  • Czy to supra

  • Maja rozmach skurwisyny 🤣😂

  • W jednym miejscu więcej Supr, GTR'ów niż w całej Polsce :o

  • Ciężko z woda w Dubaju ? 😂 raczej chujowy hotel niż ciężko z dostawa wody

  • Co to za nuta 15.45

  • Szczerze. Drugi raz wchodzę na Twój kanał i od dzisiaj omijam go szerokim łukiem. Lanserka i tyle. Puste filmy nic nie wnoszące.

  • 3:40 mefeDRONA zabrali i gest pod nosem

  • piekne zloty i auta w polsce takich na co dzien nie widac

  • Tego perłowego r34 na Instagramie mam

  • biedaki xdd nie no klasa 😮😮😮

  • Nie podniecaj sie tak stary |D

  • G klasa w Dubaju jak pasat w Polsce 😅😅

  • Jak ja bardzo bym chciał mieszkać w DUBAJU ;P

  • drona "snifff" zabrali... XDDD

  • Jakim cudem to się jeszcze tym ludziom nie znudziło ...

  • Ile Budda ma lat? 😉

  • a jakie dragi tam wpierdalacie?

  • 15:30 skończył pierdolić :D

  • __________________ Oo\________/oO

  • ⭕⭕\_______/⭕⭕

  • Dobra subuje. Goldych przegiął pałę kpiąc z ofiar koornawirusa. Film szybko usunął ale nawet nie przeprosił. Już go nie oglądam. Liczę, że tutaj znajdę ciekawe treści :)

  • Tuningi jak z GTA V

  • 6 pasów tak jak w Rosji xD

  • ty chamie zachorowałem przez ciebie xD

  • Bida aż piszczy

  • daj ktoś nazwe tego bitu na koncu

  • Do jakiego Polaka należy hotel?

  • Jaki rocznik G klasy?

  • 15:45 co to za nuta ? Ktoś wie

  • Dźwięk trzeszczy, zrob cos z tym na orzyszlosc

  • Budda ogółem to ty jesteś z lubuskiego? ? Bo jak tak to może znasz Automix w golicach bo Jak nagrywaliscie z panem Grzegorzem bo on powiedział "tu w słubicach" Bardzo mnie ciekawi ponieważ masz zajebiste fury i styl życia mega mi się podoba twój content Subujcie Budde!

  • Do jakiego Polaka należą tamte gmachy hotelu?

  • Budda oddaj mój plecak byku żartuje mam taki sam 3:55

  • WYNAJEM AUT PREMIUM raboninco.com/2Edf

  • 1000zl za suba 😁😁😁

  • najlepsze jest to że ja tu mieszkam

  • Pokażesz jak wyglądaja policyjne radiowozy w Dubaju bo podobno fajne fury

  • A kwarantanna to co ??

  • Polaczki pojechały do Dubaju i się cieszą z klimatyzowanego przystanku

  • Araby lubią się wozić G klasą xd

  • Jak nazywa się ten hotel należący do Polaka ?

    • Виктор PL nie wiem skad on to wział ;p gdzies cos uslyszał cos sobie dopowiedzial i takie ploty ;p Hotel to Emerald Palace i nalezy do sieci zrzeszającej mega luksusowe hotele nazywajacej sie Kempinski, i faktycznie założyciel tej firmy to Zyd urodzony w Polsce, ale w zasadzie od samego poczatku to niemiecka firma ;p

  • Jak to się stało że budda ma tyle hajsu, bo jestem bardzo ciekaw

  • 15:48 co to za autko ?

  • o kurwa ten Skyline *.*

  • co to za muzyczka 0:30 ?

  • Czego wy nie rozumiecie żeby zostać w domu, A ten se jeździ do Dubaju, brawo za dyzmózg

  • Raceism we Wrocławiu zaprasza🔥

  • Budda rzal mi sashy bo brakuje mu wyświetleń i kopiuie ciebie pozdro budda ocinek sztos

  • To na kratę do telefonu można otworzyć spinaczem

  • Jak kupujesz autko zobacz sobie kod VIN na stronie " carvertical "

  • A ja jeżdżę skoda octavia 2 rs....